Reînmatricularea se face în baza unei CERERI și plata taxei de 150 lei. Studentii exmatriculați pentru neplata taxei, se pot reînmatricula DOAR după achitarea datoriilor restante, conform Adresei 23973/19.09.2024.
Reluarea studiilor ( studentii care au fost în întrerupere studii ) se face în baza unei CERERI și plata taxei de 50 lei.
Studenții care sunt în extensie trebuie să completeze CEREREA și să o trimită la secretariat.
Cererea completată și dovada plății se vor trimite la următoarele adrese de e-mail:
- cristinela.serafincean@upt.ro - Inginerie Energetică, licență și master;
- ramona.rat@upt.ro - Inginerie Electrică, licență și master,
sau se pot depune personal la secretariat.
Cererile de reînmatriculare/reluare studii/extensie se depun până la data de 25.09.2024 , inclusiv , pentru anul universitar 2024/2025, la secretariatul facultății, conform ADRESEI.
Termenul de depunere a cererilor de reînmatriculare în anul 2024/2025, s-a prelungit până la data de 07.10.2024, inclusiv (Adresa 25138/26.09.2024).
Absolvenții fără diplomă, care doresc finalizarea studiilor în anul univ.2024/2025, pot depune cererile la facultate până la data de 14.02.2025.
Verifică avizierul eletronic.