Reglementări privind reînmatricularea studenților

Reglementări privind reînmatricularea studenților
12.12.2021

Studentii exmatriculați pentru neplata taxei, se pot reînmatricula în anul univ. 2024-2025, DOAR după achitarea datoriilor restante, conform Adresei UPT 25682/17.09.2025 . în baza unei CERERI și plata taxei de 200 lei . Cererea însoțită de dovada plătii taxei de reînmatriculare (200 lei), precum și a plăților restante se va depune la secretariatul facutății sau la adresele de mail: cristinela.serafincean@upt.ro sau  ramona.rat@upt.ro .

Cererea de reînmatriculare/ reluare studii/prelungire școlaritate în anul univ. 2025-2026 , se depune la facultate împreună cu dovada achitării taxei .

TERMEN DE DEPUNERE 24.09.2025.

Taxele pot fi plătite în contul deschis la UniCredit Bank.

          Universitatea Politehnica Timișoara

          Cod FISCAL: 4269282

          Cont IBAN: RO20 BACX 0000 0030 1782 5060

Dovada plății acestei taxe trebuie să conțină textul:  PTXSC, IEE, CNP , Nume prenume, 24-25 L  sau M (Master).